canon selphy printer

فروش انواع محصولات عکاسی کانن در ایران

فروش انواع محصولات عکاسی کانن در ایران

واردات مستقیم محصولات عکاسی کانن و نیکون در ایران
مرکز پخش انواع تجهیزات عکسبرداری کیت های نورپردازی و فلاش های استودیویی در بازار تهران، به همراه گارانتی های معتبر داخلی و تجهیزات اصلی در ایران، این مرکز یکی از بزرگترین تامین کننده های دوربین عکاسی در ایران است که با گارانتی های معتبر محصولات خود را به بازار عرضه می کند.

بایگانی

دوربین دیجیتال نیکون مدل D5300+ lens kit 18-140 VR

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۵ ب.ظ

Nikon D5300 kit 18-140 VR - نیکون دی ۵۳۰۰ کیت ۱۴۰-۱۸ وی آر

Nikon D5300 kit 18-140 VR


مشخصات کلی نیکون دی ۵۳۰۰ کیت ۱۸-۵۵ وی آر 

دوربین عکاسی نیکون مدل NIKON D5300 (دی ۵۳۰۰) از سری دوربین های DSLR یک میان رده دیگر از این شرکت میباشد که سطح بالا و بهبود یافته  مدل قبلی خود یعنی D5200 میباشد،

این دوربین مجهز به فیلتر نوری (OLPF) شده ودارای سنسور ۲۴MP مگاپیکسل CMOS و همچنین قابلیت فیلمبرداری ۶۰p فریم بر ثانه با کیفیت HD را دارد، صفحه نمایش این دوربین در ابعاد ۳٫۲ اینچ و با کیفیت ۱٫۰M نقطه بر اینچ از نوع تخت طراحی شده،
از ویژگی های دیگر نیکون دی۵۳۰۰ میتوان به ۳۹ نقطه وضوح یابی با تکنولوژی AF اشاره کرد، بر اساس حدود این سنسور که با مشخصات ۴۸۰۰DX AF در مدل D7100  استفاده گردیده، که همان ۲۰۱۶-pixel RGB میباشد، نیکون D5300 اولین مدل تولید شده نیکون از سری DSLR است که مجهز به Wi-Fi و GPS گردیده.

 

قیمت دوربین D5300

D5300 را باید دی اس ال آری بدانیم که بین مدل‌های D7100 و D3300 قرار گرفته است. رقیب اصلی آن هم دوربین کانن ۷۰۰ دی کیت ۱۸-۱۳۵ است. یکی دو سال پیش، نیکون انقلابی را برای حذف فیلتر Low Pass از روی سنسور تصویرDSLR های خود شروع کرد. که اکنون در نیکون D5300 انجام داد. پس از آن هم در دوربین D3300 که در ژانویه‌ی ۲۰۱۴ ارایه شد، همین کار را مکررا کرده بود. تاثیر شدید این حذف فیلتر را در D7100 به‌خوبی به عینه دیدیم؛ تا جایی که می‌توان گفت عکس‌هایی بهتر از ۷۰D  کانن می‌گیرد و درعین حال به دلیل امکانات و بدنه‌ی بهتر، با توجه به اینکه قیمت تقریبا یکسانی دارند، برای افرادی که خیلی به برند توجه نمی کنند و دنبال یک دوربین برای عکاسی از لحاظات شاد خود فقط هستند، D7100 انتخابی بهتر نسبت به ۷۰D  است. به نظر می اید سنسوری که در D5300 به کار رفته، مشابه همان سنسور ۲۴ مگاپیکسلی D7100 هست.

تکامل در مورد مبتدی ترین DSLR نیکون یعنی D3300 هم به همین منوال بوده است. بنابراین حسگرتصویر شد اولین وبزرگ ترین نیکون D5300 نسبت به D5200. یک سری توانایی ها بسیار عالی دیگر هم وجود دارند. به عنوان مثال سرعت فیلم برداری Full HD دوربین به ۶۰ فریم بر ثانیه ارتقا داده شده است و نمایشگر نیز از نوع کمی بزرگتر ۳٫۲ اینچی هست. برای اولین بار در بین DSLR های نیکون، این دوربین Wi-Fi و GPS هم به کار گذاشته شد که تحولی بزرگ می توان نامید. به نظر می آیدکه شارژدهی باتری نیز به طور قابل احساسی ارتقا یافته است.

به طور کلی D5300 را می توانیم یک پیشرفت در DSLR های مبتدی خود نیکون و حتی در بین برند های دیگربه حساب آورد. به خصوص با ۷۰۰D که به قیاس بگذاریم ، کاملا عیان می شود که تا حدودی کوچکتر می باشد. هرچند که از جمله امکانات آن نسبت به ۷۰۰D می توان به ۳۹ نقطه ی فوکوس در برابر ۹ نقطه ی فوکوس، Wi-Fi و GPS، توانایی فیلم برداری فول اچ دی ۶۰ فریم بر ثانیه و فقدان فیلتر Low Pass بیان کرد. ولی نمایشگر آن به صورت لمسی نیست و از آن سنسور Hybrid CMOS ندارد.

بدنه نیکون دی ۵۳۰۰ کیت ۱۸-۱۴۰ وی آر 

اگر پیش از این صاحب D5200 بوده باشید، با در دست گرفتن D5300 اصلا احساس غریبگی به خاطر داشتن دوربین تازه نخواهید کرد. این دوربین در سیر پیشرفت عادی سری D5000 نیکون تولیدشده است. نیکون D5300 وهمانطور DSLR کوچکی است که تا حدودی کوچکتر و سبک تر از مدل قبلی خود ساخته شده و با اینکه با بدنه ای از جنس پلاستیک طراحی شده، ولی خیلی محکمو مستحکمترو بادوام است. این دوربین نمایشگر ۳٫۲ اینچی کاملا پیچشی دارد که به کار امدن  آن در دوربین های قبلی کاملا برهمگان عیان شده است. یکی از واضح ترین تفاوت هایی که می توان بین D5300 و D5200 دید، کنار گذاشته شدن دکمه ی Drive Mode از قسمت بالا بوده است. وهمچنین یک عده تفاوت های اساسی بین این دوربین و مدل پیشینش می توان دید. که مهترین ان هم به علت جایگشتی نمایشگر بزرگتر بوده است. چیدمان دکمه ها، بدون تغییر اساسی قرارگیری، تغییر کرده است.

از دوربین D5100 به بعد، یک خصلت خوب را بر روی DSLR های نیکون برایمان آشکار شد که واقعا جای تاما وتحسین دارد. آن خصلت جالب همان است که انتظار داشتیم. مود تایم لپس داخلی،وقتی تایم لپس دوربین را به کار می گیرید، دیگر به ریموت کنترل نیازی ندارید. در هر حال از آن جا که تکنولوژی منحثر به فردی نیست، حتما کانن تا به حال برای نگذاشتن آن بر روی دوربین های خود دلایل اساسی ومهمی دارد. احتمالا هم مقاومتش کمتر میشود و آخر سرآن را بر روی DSLR های خود قرار دادند.

 

باتری دوربین نیکون دی ۵۳۰۰ کیت ۱۸-۱۴۰ وی آر

یکی دیگراز امکانات بسیار جذاب نیکون D5300، شارژدهی ۲۰ درصد بیشتر باتری آن نسبت به D5200 هست. در ظاهرکه بر روی این دوربین از باتری EN-EL14a به کار گرفته شده است که نسبت به نوع EN-EL14 توان زیادتری دارد. طبق استانداردهای CIPA، این باتری قدرت تا ۶۰۰ شات شارژدهی را داراست. پس می توان D5300 پس از کانن ۱۱۰۰D، بیشترین شارژدهی را در بین دوربین های DSLR مدل مبتدی قرار داد. از عکاسی پی درپی این دوربین هم می توانیم زیاد حرف بزنیم که، سرعت آن ۵ فریم بر ثانیه و فوق العاده عالی می باشد. همسان ترین رقیب این دوربین در میان سطح مبتدی ها، کانن ۷۰۰D با قدرت عکاسی پی در پی ۴٫۵ فریم بر ثانیه است. Wi-Fi و GPS داخلی D5300 هم اساسا می توانیم از موارد مهم به حساب بیاریم. به خصوص در مورد Wi-Fi، نیکون این دوربین را از یونیت WU-1a بی نیاز کرده است. همینکه با دیوایس هوشمند دوربین خود را بتوانیدکنترل کنید و تصاویر را ببینید در نوع جای خود جالب توجه است.

 

 در کل واقعا به نیکون باید همگان بایستیم و تبریک بگوییم. در سال ۲۰۱۳ شاهد معرفی DSLR هایی همراه با فروش دوربین عکاسی خیلی خوب از نیکون شدیم. این در حالی بود که سال ۲۰۱۲ سال واقعا قابل تحسینی برای نیکون نبود و به خصوص عدم موفقیت D600، طرفداران نیکون را دلسردکرد. اما در سال ۲۰۱۳، نخست D610 را ارایه داد و سپس D7100 و D5300 و در ژانویه ی ۲۰۱۴، دوربین D3300 را. تمام این ها دوربین های خیلی عالی به حساب می آیند.

نقاط قوت ⇑


  •  بهره گیری از سنسور تصویر ۲۴ مگاپیکسلی فاقد فیلتر Low Pass
  •  توانایی فیلم برداری Full HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه
  •  مجهز بودن به Wi-Fi و GPS داخلی
  •  نمایشگر ۳٫۲ اینچی چرخنده
  •  ابعاد اندکی کوچکتر و وزن سبک تر نسبت به مدل قبلی

نقاط ضعف ⇓


  •  من که می گویم ایرادی نمی توان برای این دوربین گرفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی